четверг, 12 июня 2014 г.

БІБЛІОГРАФІЧНА ТА ІНФОРМАЦІЙНА РОБОТА


У процесі реалізації загальноосвітніх і виховних функцій шкільна бібліотека здійснює інформаційну підтримку навчальної та освіт­ньої діяльності, прищеплює користувачам на­вички інформаційної культури.
Основними напрямами бібліографічної діяльності шкільної бібліотеки є:
а)створення ДБА (довідково-бібліографічного апарату);
б)підготовка бібліографічних посібників безпосередньо в бібліотеці;
в)організація бібліографічного обслуговування, яке включає такі процеси:
довідково-бібліографічне обслуговування (виконання разових читацьких запитів та видача різноманітних довідок);
бібліографічне інформування (систематична робота, спрямована на задоволення по­точних і постійних запитів читачів);
рекомендаційно-бібліографічне обслуговування (активне використання бібліотекою рекомендаційних посібників);
пропаганда бібліотечно-бібліографічних знань.
Усі ці процеси тісно взаємопов'язані й взаємозалежні.
Характер бібліографічного обслуговування педагогів та учнів, його зміст, масштаби зумовлюються завданнями, що їх має вирішувати бібліотека протягом поточного року, і конкретизуються відповідно до особливостей кожної школи. У загальноосвітній школі, лі­цеї, гімназії — один рівень обслуговування, за умови диференційованого навчання, у допо­міжній школі — інший.

Комментариев нет:

Отправить комментарий