У процесі реалізації
загальноосвітніх і виховних функцій шкільна бібліотека здійснює інформаційну
підтримку навчальної та освітньої діяльності, прищеплює користувачам навички
інформаційної культури.
Основними напрямами
бібліографічної діяльності шкільної бібліотеки є:
а)створення ДБА
(довідково-бібліографічного апарату);
б)підготовка бібліографічних
посібників безпосередньо в бібліотеці;
в)організація бібліографічного
обслуговування, яке включає такі процеси:
довідково-бібліографічне
обслуговування (виконання разових читацьких запитів та видача різноманітних
довідок);
бібліографічне інформування
(систематична робота, спрямована на задоволення поточних і постійних запитів
читачів);
рекомендаційно-бібліографічне
обслуговування (активне використання бібліотекою рекомендаційних посібників);
пропаганда
бібліотечно-бібліографічних знань.
Усі ці процеси тісно
взаємопов'язані й взаємозалежні.
Характер бібліографічного
обслуговування педагогів та учнів, його зміст, масштаби зумовлюються
завданнями, що їх має вирішувати бібліотека протягом поточного року, і
конкретизуються відповідно до особливостей кожної школи. У загальноосвітній
школі, ліцеї, гімназії — один рівень обслуговування, за умови
диференційованого навчання, у допоміжній школі — інший.
Комментариев нет:
Отправить комментарий